جوانسازی پوست با سابسیژن

جوانسازی پوست با سابسیژن از جمله روش های پرطرفدار و ایمن می باشد که در آن از سوزن های ظریفی استفاده می شود، سوزن های دستگاه ساب سیژن برای رفع جای زخم ، جای جوش و غیره در سطح پوست فرو رفته و باعث از بین رفتن آن ها می شود.به این نکته مهم توجه داشته باشید که جوانسازی پوست با سابسیژن توسط دکتر منیر جعفری تحت بی حسی موضعی انجام می شود و تعداد جلسات درمان آن به میزان آسیب دیدگی پوست بستگی دارد.

نکاتی درباره جوانسازی پوست با سابسیژن

افرادی که برای جوانسازی پوست قصد دارند از روش سابسیژن استفاده کنند این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که آیا این روش با درد و خونریزی همراه است؟

باید به این افراد بگوییم که بهترین پزشک زیبایی برای انجام این روش ابتدا ناحیه تحت درمان را با استفاده از داروهای بی حسی ، بی حس می کند به همین علت فرد دردی را احساس نخواهد کرد.

همچنین پس از ورود سوزن های این دستگاه به پوست کمی خون مشاهده می شود که امری طبیعی بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

پرسش و پاسخ سابسیژن

• هزینه سابسیژن چقدر می باشد؟

هزینه جوانسازی پوست با سابسیژن با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، تعداد جلسات ، هزینه داروها و غیره مشخص می شود.

• آیا انجام روش سابسیژن برای جوانسازی صورت عوارض دارد؟

در صورتی که فرد برای انجام این روش درمانی به یک پزشک خوب و مجرب مراجعه کند و مراقت های قبل و بعد از آن را رعایت نماید دچار عارضه ای نخواهد شد.

تنها عیب این روش تورم و کبودی بعد از آن می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود.

• چه مراقبت هایی را بعد از سابسیژن باید رعایت کرد؟

تا سه روز بعد از انجام این روش درمانی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین ، الکل و دخانیات استفاده نکنید.

از دست زدن به ناحیه تحت درمان جدا خودداری نمایید.

داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است را به طور مرتب استفاده کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات