تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

با افزایش سن چربی های موجود در زیر پوست تحلیل شده و چین و چروک هایی بر روی پوست دست ایجاد می شود ، افراد برای از بین بردن این مشکل و جوانسازی پوست خود می توانند از روش تزریق چربی به دست استفاده کنند. در این روش چربی مورد نیاز برای تزریق از بافت بدن خود بیمار تهیه می شود ، به این نکته مهم توجه کنید دکتر منیر جعفری برای جدا کردن املاح اضافی چربی از سانتریفیوژ استفاده نمی کنند چرا که این دستگاه به صورت جزئی باعث تروما در غشاء چربی شده و باعث کاهش اثر بخشی می شود. پس از اینکه چربی مورد نیاز برای تزریق آماده شد ، پزشک ابتدا ناحیه تحت درمان را ضد عفونی کرده و پس از آن با استفاده از سرنگ چربی مورد نیاز را در آن ناحیه تزریق می کند.

افراد متقاضی برای تزریق چربی بهتر است بدانند که این روش در واقع با پیوند بافت چربی اقدام به جوانسازی پوست می شود در حقیقت سلول های چربی در ناحیه جدید کاشته شده و این سلول ها پس از اینکه به آن خونرسانی شده و تغذیه شدند به عنوان یک بافت زنده در آن ناحیه فعالیت می کنند، در حقیقت تزریق چربی با تزریق ژل که صرفا یک ماده پر کننده می باشد تفاوت دارد و به همین علت است که این بافت ماندگار تر می باشد.

 

 

ماندگاری تزریق چربی به دست چقدر می باشد ؟

دکتر منیر جعفری در پاسخ به این سوال می گویند که حدود 30 الی 40 درصد چربی تزریق شده به ناحیه مورد نظر ماندگار می باشد و می تواند خون و املاح مورد نیاز را دریافت کند و به عنوان یک بافت زنده در ناحیه تزریق شده محسوب می شود.

همچنین باید بدانید که میزان ماندگاری چربی تزریق شده به عواملی همچون ناحیه برداشت و کاشت چربی نیز بستگی دارد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به دست به شرح ذیل می باشد:

  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است به طور مرتب استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن ناحیه تزریق شده پرهیز کنید، در صورت نیاز به ماساژ برای یکنواخت شدن چربی تزریق شده پزشک این کار را انجام می دهد.
  • برای جلوگیری از ورم پس از تزریق دست خود را بالاتر از سطح قلب نگه دارید.
  • تا مدتی که پزشک تجویز نموده است از دستکش فشارنده استفاده کنید تا چربی به طور یکنواخت پشت دست منتشر شود.

 

 

چرا پوست دست نیاز به تزریق چربی دارد؟

ممکن است شما هم جز آن دسته از اشخاصی باشید که در پوست دستان خود آثاری از چین و چروک که با توجه به بالا رفتن سن و یا شرایط دیگر ایجاد شده است ، را مشاهده کنید. به مرور زمان پوست دست نیز درست مانند نواحی دیگر بدن ، فرم و ظاهر شاداب و جوان خود را از دست می دهد و دیگر شباهتی به دستانی که در دهه های قبل از زندگی تان داشتید ندارد. در واقع باید گفت که بافت پوست دست به دنبال انواع مواد شیمیایی ، کار مداوم با آن ، مواجهه با نور آفتاب و غیره ، از نواحی دیگر بدن بیشتر در معرض آسیب و پیری زودرس قرار می گیرد. ساختارهایی همانند الیاف کلاژن که به طور طبیعی در بافت پوست دست وجود دارند ، به مرور زمان تولیدشان کاهش و کلاژنهای موجود فرسوده شده و کارایی خود را از دست می دهند ، این امر سبب می شود دست‌های فرد ، ظاهری چروکیده و پیر به خود بگیرد و پوست نازک تر از قبل شود. تاندون ها و رگ‌ های خونی که در زیر سطح پوست دست قرار دارند ، طی نازک شدن ، واضح ‌تر روئیت می شوند و این موضوع باعث ناراحتی قابل توجه افراد می شود.

از این رو راهکار موثر و ساده در جهت بازیابی ظاهر شاداب و جوان ، تزریق چربی به دست می باشد. طی این فرایند ، فرد می تواند با هزینه ای کمتر از جراحی پلاستیک ، دست‌ ها را به حالت جوان و اولیه خود بازگرداند. این تکنیک ، سبب افزایش حجم  دست و کاهش اثرات نامطلوب کاهش کلاژن می شود که به طور معمول با افزایش سن ایجاد می شود. همچنین باید گفت نتایج حاصل از این پروسه زیبایی چنان قابل توجه بوده که توانسته داوطلبان بسیاری را در خود جای دهد.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر می باشد ؟

هزینه تزریق چربی به دست با توجه به دستمزد بهترین پزشک زیبایی ، هزینه برداشت و تزریق چربی ، جلسات معاینه ، هزینه داروها و غیره تعیین می شود.

به این نکته مهم توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر پزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید و نمونه کارهای او را مشاهده نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر منیر جعفری یکی از بهترین پزشکان تزریق چربی در تهران می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *