کاربرد میکرودرم ابریژن

کاربرد میکرودرم ابریژن

کاربرد میکرودرم ابریژن

صورت وقتی در مقابل عواملی چون نور مستقیم آفتاب ، آلودگی و دیگر موارد مضر برای پوست قرار گیرد، دچار آسیب هایی پوستی چون : کک و مک ، خطوط باریک چین و چروک و غیره می شود که کاربرد میکرودرم ابریژن برای رفع و درمان این گونه مشکلات پوستی است.

از میکرودرم می توان برای رفع موارد دیگری مانند : جای آبله و جوش ، آکنه و اسکار استفاده کرد هرچند نباید دارای عمق زیادی باشند و برای عمق های سطحی بهتر جواب می دهد ، اینکه در طی چند جلسه پوست بهبود می یابد به تشخیص دکتر منیر جعفری بستگی دارد، این روش یکی از بهترین و بی عارضه ترین روش های جوانسازی پوست می باشد.

کاربرد میکرودرم ابریژن

یکی از مهمترین کاربردهای میکرودرم ابریژن محو کردن لک های حاصل از دوران بارداری است که برای نتیجه بهتر می توان از کرم های پاک کننده لک استفاده کرد.

بیمارانی که از عارضه هایی مانند آسیب های ناشی از نور مستقیم آفتاب ، منافذ باز شده پوست ، جای زخم جزئی ، جای جوش و چین و چروک های سطحی ، لکه های مربوط به افزایش سن ، کک و مک و لک های پوستی رنج می برند افراد مناسبی برای استفاده از میکرودرم ابریژن هستند.

مکیرودرم ابریژن یا پاکسازی پوست صورت ، راهکاری سریع برای پاکسازی بوده و بدون کمترین درد ، در زمانی کوتاه برای رفع مشکلات پوستی که در مطالب بالا ذکر شده می باشد.

بعد از پاکسازی صورت مشکلی برای صورت پیش نمی آید اما گاهی با توجه به حساسیت پوست ، رنگ پوست کمی تغییر کرده و تقریبا صورتی می شود که این تغییر رنگ دائمی نخواهد بود و با گذشتن چند ساعت رفع خواهد شد.

استفاده از لوازم آرايش ترجيحاً سبک پس از گذشت ١٢ الى ٢٤ ساعت ممانعتى ندارد. اما كرم زينک اكسايد و يا ضد آفتاب فاقد چربى بلافاصله بعد از انجام ميكرودرم و ماسک مناسب توصيه می گردد.

میکرودرم با از بین بردن سلول های مرده پوست و درمان بافت های آسیب دیده ، شادی و نشاط دوباره را به پوست بازمی گرداند و منافذ پوستی نیز کوچکتر شده ، در مواقعی  برای از بین بردن تاتو و خالکوبی نیز مورد استفاده می باشد.

هزینه میکرودرم صورت

هزینه میکرودرم صورت را قبل از معاینه دقیق نمی توان گفت ، به همین علت نیاز است دکتر منیر جعفری میزان نیاز پوست به میکرودرم را معاینه کرده ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه را مشخص نموده و به نسبت این موارد به شما هزینه میکرودرم صورت را بگوید.

هر چند هزینه میکرودرم ابریژن نسبت به دیگر راه های زیبایی صورت مانند لیفت و جراحی های زیبایی ، ارزان تر است.

 

دکتر منیر جعفری

پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *