تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه برای افرادی که خواهان چهره منحصر به فرد هستند عمل مناسبی محسوب می شود اغلب افرادی که دارای گونه استخوانی و برجسته هستند چهره جذاب تری دارند به همین دلیل امروزه افراد از روش های مختلف برای برجسته کردن گونه های خود استفاده می کنند.

تزریق ژل گونه گذاری :

برای برجسته کردن گونه با ژل ، ابتدا نقاط تزریق بر روی پوست مشخص می شود و سپس با استفاده از سرنگ مقداری ژل به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و باعث برجسته شدن و جوانسازی و رفع چروکیدگی های پوست می شود.

تزریق ژل به گونه باعث می شود که صورت چاق تر و پوست لطیف و بدون و چروکیدگی به نظر برسد.

همچنین ژل به صورت حجم می دهد و باعث جوانسازی پوست و شادابی بیشتر صورت می شود.

برجسته کردن گونه با ژل چه مزایایی دارد؟

• این روش غیر تهاجمی می باشد.
  • نیازی به بستری شدن و استراحت مطلق ندارد.
  • باعث کاهش خطوط موجود در صورت می شود.
  • مقرون به صرفه می باشد.
  • کاملا ایمن و بدون خطر می باشد.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل گونه به شرح ذیل می باشد:

• یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه می باشد.
  • بیمار پیش از مراجعه از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین و وارفارین خودداری کند.
  • تا ده روز بیمار مصرف نمک را در وعده های غذایی خود کاهش دهد.
  • از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان پرهیز کنید.
  • در صورتی که بعد از تزریق ژل احساس خارش شدید کردید می توانید از آنتی هیستامین استفاده کنید.
  • تا یک هفته از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و جسمی خودداری کنید.
  • در دو هفته اول بعد از تزریق ژل به گونه میزان زیادی آب مصرف کنید.
  • به مدت سه روز قبل و بعد از تزریق ژل از مصرف الکل ، دخانیات خودداری کنید.
  • برای کاهش ورم بعد از تزریق ژل از کمپرس یخ استفاده کنید.

انتخاب پزشک برای تزریق ژل :

• همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل گونه انتخاب یک پزشک خوب می باشد ، برای انتخاب یک پزشک خوب و باتجربه می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین پزشکان برای مشاوره به مطب آن ها رفته و انتظار خود را از تزریق ژل بگویید تا پزشک بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای تصمیم گیری درست نمونه کارهای تزریق ژل به گونه پزشک مورد نظر را مشاهده کنید.
  • میزان رضایت بیماران پزشک مورد نظر را بسنجید.

عوارض تزریق ژل گونه چیست؟

برخی از افراد پیش از مراجعه برای تزریق ژل به گونه این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که آیا تزریق ژل عوارضی دارد یا خیر؟

باید پاسخ داد در صورتی که به بهترین پزشک زیبایی مراجعه کنید و پزشک از بهترین ژل تزریقی صورت برای شما استفاده کند دچار هیچ عارضه ای نمی شوید.

تزریق ژل تنها باعث تورم و التهاب و کبودی می شود که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود.

آیا تزریق ژل به گونه درد دارد؟

بسیاری از مراجعین به مطب می پرسند که آیا تزریق ژل به گونه با درد همراه است یا خیر؟

باید پاسخ دهیم این روش تزریق ژل گونه گذاری و جوانسازی پوست با بی حسی موضعی انجام می شود و به همین علت بیمار هنگام تزریق ژل دردی احساس نمی کند و بعد از رفع بی حسی ممکن است کمی درد داشته باشد که می تواند با مشورت با پزشک خود از مسکن استفاده کند.

میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه چقدر می باشد؟

همانطور که می دانید در بازار انواع ژل های تزریقی وجود دارد، ژل های دائمی ، موقتی و نیمه موقتی که باید بگوییم بهترین نوع آن ژل های موقتی است که توانسته تاییدیه سازمان غذا و دارو را دریافت کند.

این نوع ژل از هیالورونیک اسید که در بافت بدن نیز موجود است تهیه شده و به همین علت ایجاد آلرژی و حساسیت نمی کند.

مدت ماندگاری این نوع ژل حدود 6 الی 9 ماه می باشد و با تکرار مجدد میزان ماندگاری آن افزایش می یابد.

هزینه تزریق ژل گونه چقدر می باشد؟

هزینه تزریق ژل گونه با توجه به دستمزد پزشک، هزینه ژل و غیره تعیین می شود.

دکتر منیر جعفری

( پوست ، مو ، زیبایی و لیزر – جوانسازی پوست )

جستجو کنید

آخرین مقالات