تزریق ژل و بوتاکس

تزریق ژل و بوتاکس

امروزه روش های متنوعی برای جوانسازی پوست وجود دارد از جمله تزریق ژل و بوتاکس ، تزریق پی آر پی ، مزوتراپی ، میکرودرم ابریژن و غیره که در این مقاله می خواهیم درباره تزریق ژل و بوتاکس بپردازیم. افرادی که قصد جوانسازی پوست خود با این روش ها را دارند بهتر است به بهترین پزشک مراجعه کنند، دکتر منیر جعفری در مطب خود با استفاده از بهترین مارک های ژل و بوتاکس خدمات جوانسازی را به بیماران خود ارائه می کند. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر منیر جعفری می توانید به اینستاگرام یا گالری تصاویر وب سایتش مراجعه کنید.

 

 

تزریق ژل

تزریق ژل هیالورونیک اسید در مطب و به صورت سرپایی انجام می شود، دکتر منیر جعفری برای اینکه بیمار دردی احساس نکند و در هنگام تزریق ژل آرام باشد ناحیه تحت درمان را با استفاده از پماد بی حس کننده یا لیدوکائین بی حس می کند.

پس از آن با استفاده از سرنگ مقدار ماده مورد نیاز برای جوانسازی وارد ناحیه مورد نظر می کند.

عوارض تزریق ژل بسیار محدود بوده و میزان حساسیت به آن حدود یک نفر در 10000 نفر می باشد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس نوعی ماده می باشد که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تهیه شده و کاملا بی خطر می باشد، زمانی که این ماده در ناحیه مورد نظر تزریق می شود باعث کمتر شدن فعالیت ماهیچه شده و سبب جوانسازی می شود.

از بوتاکس برای درمان بسیاری از بیماری های نیز استفاده می شود.

ماندگاری اثر تزریق ژل و بوتاکس چقدر است؟

در این بخش از مقاله می خواهیم توضیحات جامعی در خصوص میزان ماندگاری این دو فرایند جوانسازی خدمت تان ارائه دهیم. به طور کلی باید بگوییم که متقاضیانی که انتظارات منطقی از این روش جوانسازی را دارند ، عموما با تزریق ژل و بوتاکس به نتایج بسیار درخشانی دست پیدا می کنند. نتایج حاصل از این فرایند ، بعد از 7 روز به وضوح مشاهده می شود. عوارض زود گذر و طبیعی نیز همچون کبودی و ورم پس از تزریق بروز می کند که پس از چند روز برطرف می شود.

لازم به ذکر است که انجام پروسه تزریق ژل و بوتاکس در بعضی متقاضیان که مبتلا به مشکلات و بیماری های خاص هستند اثر بخشی و ماندگاری لازم را نداشته و نمی توانند به درستی نتیجه با ثباتی داشته باشند. به همین جهت و به منظور پیشگیری از آشکار شدن چنین مشکلاتی لازم است پیش از تزریق این پروسه جوانسازی ، شرایط پزشکی فرد به دقت بررسی شود.

این روش جوانسازی نیازی به گذراندن دوران نقاهت و ریکاوری ندارد و شخص بلافاصله پس از انجام آن می تواند به انجام کارها و زندگی روزمره خود بازگردد. از این رو ثبات نتیجه تزریق بوتاکس در هر داوطلبی متفاوت است که بستگی به ویژگی های بدنی او دارد. به طور کلی باید گفت که مدت زمان ماندگاری این متد بین 3 تا 6 ماه می باشد. برای حفظ این نتایج بعد از گذشت مدت زمان اعلام شده و در صورت تمایل مشتری می بایست تزریق را مجدداً تکرار کند.

ژل یا فیلرها نیز به اندازه بوتاکس کارآمد هستند که ثبات آن ها از بوتاکس بیشتر است. پر کننده های پوستی انواع مختلفی دارند که هر یک برای ناحیه خاصی از بدن مناسب می باشند. ماندگاری این فیلرها بین 6 ماه تا 2 سال می باشد که برای حفظ نتایج می بایست تزریق تکرار شود.

تزریق ژل و بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

تزریق ژل یا تزریق بوتاکس باعث رفع افتادگی و چروکیدگی های پوست می شود.

این روش درمانی کاملا ایمن بوده و هیچ عارضه ای برای بیمار ندارد.

با استفاده از تزریق ژل یا بوتاکس می توان خط اخم ، خط لبخند ، چین و چروک های موجود در اطراف چشم و پیشانی را بهبود داد.

از ژل و بوتاکس برای زاویه دار کردن صورت نیز استفاده می شود، همچنین از این مواد برای حجیم کردن لب و گونه استفاده می گردد.

هزینه تزریق ژل و بوتاکس چقدر می باشد؟

هزینه تزریق ژل و تزریق بوتاکس با توجه به میزان ماده تزریق شده در ناحیه مورد نظر و دستمزد پزشک ، برند مواد تزریق شده و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *