تزریق ژل دور چشم

تزریق ژل دور چشم

تزریق ژل دور چشم

تزریق ژل دور چشم : یکی از حساس ترین قسمت های صورت پوست اطراف چشم می باشد که در برخی از موارد افراد از گودی و سیاهی زیر چشم ، خطوط اطراف چشم شکایت می کنند و به دنبال یک روش ایمن برای درمان آن هستند تا بتوانند جوانی و شادی چهره خود را به دست آورند.

 

چین و چروک ها ، سیاهی و گودی اطراف چشم در اثر عواملی همچون بالا رفتن سن ، فرو رفتگی به علت استخوانی بودن چشم ، افزایش ملانین زیر چشم ، تغییر وضعیت رنگدانه های زیر چشم ، علل ژنتیکی و وراثتی ، التهاب وریدی و غیره ایجاد می شود.

تزریق ژل یکی از ایمن ترین روش های درمانی برای از بین بردن سیاهی ، گودی و خطوط موجود در اطراف چشم می باشد که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم.

نحوه تزریق ژل زیر چشم

در این روش درمانی پزشک بهترین نوع ژل را انتخاب می کند و پس از ضد عفونی کردن ناحیه تحت درمان و بی حسی موضعی مقدار ژل مشخصی را در اطراف چشم تزریق می کند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که تزریق ژل دور چشم بسیار حساس یوده و یک روش پیشرفته در علم پزشکی زیبایی محسوب می شود به همین علت باید توسط یک پزشک خوب و مجرب انجام شود.

باید بگوییم برای مشاهده عکس و فیلم تزریق ژل زیر چشم توسط دکتر منیر جعفری می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

مزایای تزریق ژل زیر چشم چیست؟

  • این روش جوانسازی کامل ایمن می باشد.
  • ایجاد حساسیت یا آلرژی نمی کند.
  • مقرون به صرفه است.
  • باعث زیباتر شدن فرد می شود.
  • اعتماد به نفس افراد را نیز افزایش می دهد.

اقدامات قبل از تزریق ژل دور چشم به شرح ذیل می باشد:

  1. فرد بدون آرایش صورت برای تزریق ژل مراجعه کنند.
  2. به مدت سه روز قبل از تزریق ژل از داروهای رقیق کننده خون ، الکل و استعمال دخانیات پرهیز کند چرا که باعث اختلال در روند درمان می شود.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم چیست؟

  1. بیمار پس از تزریق ژل زیر چشم هنگام استراحت و دراز کشیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهد.
  2. تا مدتی مصرف نمک را در وعده های غذایی خود کاهش دهد.
  3. تا سه روز بعد از تزریق ژل از داروهای رقیق کننده خون ، مصرف الکل و استعمال دخانیات جدا خودداری کنید.
  4. تزريق ژل در اين ناحيه احتياج به انجام ماساژ ويژه توسط پزشك دارد كه دکتر منیر جعفری از بیماران شان می خواهند که خودشان كارى نداشته باشند و براى اينكار یک هفته بعد به مطب مراجعه كنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

عوارض تزریق ژل زیر چشم چیست؟

افرادی که برای تزریق ژل دور چشم مراجعه می کنند درباره عوارض این روش درمانی می پرسند که باید به آن ها بگوییم در صورتی که به یک پزشک مجرب مراجعه کنند و او بهترین نوع ژل تزریق را استفاده نماید فرد دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد.

به همین علت توصیه می شود در انتخاب پزشک خود بسیار دقت کنید.

البته باید بگوییم تورم خفيف گاه تا يك هفته مشهود است كه به دليل حساسيت اين ناحيه از صورت، تزريق با ژل هاى با كيفيت بالا و عمدتا در دو مرحله انجام می شود.

به دليل اينكه دكتر جعفرى از كانولا براى تزريق در اين ناحيه استفاده می كند، براى بيماران ايشان مساله كبودى منتفی می باشد.

قیمت تزریق ژل زیر چشم چقدر می باشد؟

هزینه تزریق ژل برای گودی زیر چشم و خطوط اطراف آن با توجه به دستمزد پزشک ، نوع ژل و جلسات معاینه تعیین می شود.

 

دکتر منیر جعفری

 ( پوست ، مو ، زیبایی و لیزر – جوانسازی پوست )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *