اقدامات قبل از تزریق چربی

اقدامات قبل از تزریق چربی

اقدامات قبل از تزریق چربی

اقدامات قبل از تزریق چربی : امروزه برای جوانسازی پوست راه های متنوعی وجود دارد که تزریق چربی یکی از ایمن ترین و پر کاربردترین آن ها می باشد، افرادی که قصد جوانسازی پوست با این روش را دارند، بهتر است اطلاعاتی درباره اقدامات قبل و بعد از تزریق چربی به دست آورند تا با رعایت آن موارد نتیجه خوبی حاصل شود.

در این مقاله قصد داریم به اقدامات قبل از تزریق چربی بپردازیم.

 

 

اقدامات قبل از تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:

  • از جمله مهم ترین اقدامات قبل از تزریق چربی انتخاب یک پزشک خوب و مجرب می باشد، برای انتخاب پزشک خوب می توانید از دوستان وآشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • حتما درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری پزشک مورد نظر تحقیق کرده و برای مشاوره به مطب او بروید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه کمتر به هر پزشکی برای تزریق چربی و خدمات زیبایی مراجعه نکنید، چرا که ممکن است به دلیل رعایت نکردن برخی موارد فرد دچار عارضه شود.
  • در جلسه مشاوره نمونه کارهای پزشک مورد نظر را مشاهده کرده و میزان رضایت بیماران حاضر در مطب او را بسنجید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر منیر جعفری می توانید به گالری تصاویر سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • در صورتی که سابقه زدن تب خال داشته اید حتماً به اطلاع پزشک خود برسانید تا پیش از تزریق از درمان های ضد ویروسی مناسب بر روی شما انجام شود.
  • پس از تزریق چربی به صورت به مدت دو هفته قبل از تزریق تا یک ماه بعد از تزریق چربی از انجام خدمات دندانپزشکی خودداری شود.
  • به مدت یک هفته قبل از تزريق چربي از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید.
  • یک هفته قبل و بعد از جوانسازی پوست با تزریق چربی از الکل و دخانیات استفاده نکنید، زیرا الکل باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و مصرف دخانیات به دلیل داشتن نیکوتین باعث اختلال در گردش خون می شود.

عوارض تزریق چربی در صورت :

در صورتی که برای تزریق چربی به بهترین پزشک مراجعه کرده باشید تزریق چربی برای شما عارضه ای نخواهد داشت و تنها باعث تورم و کبودی در ناحیه برداشت چربی و ناحیه تزریق چربی می شود که امری طبیعی بوده و به مرور زمان برطرف می شود.

پس با مراجعه به بهترین پزشک تزریق چربی را با آسودگی انجام دهید.

ایا تزریق چربی دائمی است ؟

باید پاسخ داد این روش دائمی بوده و برای اینکه اثر آن ماندگار تر شود نیاز است فرد هر چند ماه یکبار تزریق چربی را مجدد تکرار کند.

 

دکتر منیر جعفری

 ( پوست ، مو ، زیبایی و لیزر – جوانسازی پوست )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *